dinsdag 18 februari 2014

Yoghurt met fruit pitten en zaden



Hier weer een heerlijk en simpel ontbijtje voor in de ontbijtrecepten sectie :). Eigenlijk is het geen recept te noemen, maar ik zet het er toch gewoon bij, al is het maar voor inspiratie. (en daarbij vond ik de foto's zo goed gelukt!)

Ik gebruik erg weinig melkproducten, maar van een heerlijke bak Griekse yoghurt op zijn tijd kan ik echt genieten. Ik doe er door wat ik op dat moment op de fruitschaal heb liggen, vandaag was dat ananas. Lekker met wat gojibessen erbij, wat zaden en pitjes en geraspte kokos voor een tropisch tintje. Je kan er nog wat honing door doen als je het niet zoet genoeg vindt.


Yoghurt met fruit, pitten en zaden

Kommetje Griekse yoghurt
stukjes ananas (denk zo'n kwart ananas)
handje gojibessen
handje gemengde pitten en zaden
2 el kokosrasp

Schep alles door elkaar en geniet ervan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten