zondag 10 februari 2013

Vlijmscherp...

Helaas vandaag even geen recept en ook maar een kort berichtje, want typen met 1 hand gaat wat moeizaam...
Afgelopen week had ik van mijn lieve man alvast mijn verjaardagskado mogen uitkiezen, een professionele messenset. In het kader van 'als je iets doet, doe je het goed' heb ik dus een mooie uitgezocht :) ben er helemaal blij mee!



Maaaaar nu wil het geval dat die messen toch blijkbaar best scherp zijn.. (goh wat een verrassing)
Ik ging vandaag vrolijk in de keuken aan de slag om zelf Turkse pizza's te maken en hakte er met mijn professionele koksmes naar hartelust op los.
Tja, je raadt het al, toen lag er opeens een stukje van mijn duim tussen de gesneden bosui!!
Aaaauuwww....

Mijn lieve en behulpzame buurman heeft mij naar de huisartsenpost gereden, zodat mijn man bij de kids kon blijven, en daar hebben ze het bekeken en verbonden.
Het topje is eraf, maar er nu weer opgedrukt en met een beetje geluk groeit het weer vast.

Duimen maar :)

Het recept voor de Turkse Pizza's houden jullie nog even tegoed van me.

1 opmerking:

  1. Dat is niet zo mooi.. Hadden we gisteren toch moeten blijven dan was het misschien niet gebeurd...... Sterkte ermee. Lastig hoor.
    X bstm

    BeantwoordenVerwijderen